Wednesday, July 31, 2013

masa lapang

this year punya cuti sebab aku tak kerja banyak sangat masa lapang. aku tolong family, jaga anak buah yg seorang tu and macam2 lah. And this semester break aku happy sbb dapat buat macam2. first of all aku akan download pretty little liars and rizzoli & isles every week sbb new episode every selasa. then aku akan search dekat youtube any new lesbian cerita sbb selalunya diorang akan post bahagian lesbian je ikut youtubers yg rajin. thankful betul atas kerajinan diorang. Orange is the new black dah habis satu season and kene tunggu next year for 2nd season. The L Word aku baru habis tengok haha.. mmg lambat gila tapi sbb skang ni baru ada orang post full sampai season 6 baru aku dapat tgok full semua season. ok lah. tapi aku just minat dengan tina and bette. shane or jenny aku tak minat sangat. waktu bed scene mmg aku suka tapi real life jennifer beal tak gay. agak sedih but its ok. aku ada imagination aku haha...

Laurel Holloman aku search pasal dia and about her art. Amazing ouh. dia lukis. i wish aku duduk europe boleh tgok exhibition dia. apa lagi aku buat cuti ni?? hmm.... ada drama aussie kot called Offspring. kelakar tapi tak lah gay sgt watak dia. just cerita pasal character tu kelakar. and aku selalu jugak baca literotica bahagian lesbian. i"m more to lesbian romance type so kene pandai cari novel yg writer bagus. ada yg aku suka so kalau korang nak baca lesbian novel free boleh lah tanya aku yg mana bagus dekat literotica. tak semua best. ada yg pasal sex je. aku tak boleh nak bayang kan dalam kepala otak kalau pasangan tu terus nak buat passionate sex tiba-tiba. macam what the fuck jugak lah.

Lately aku tga cari lagu yg best untuk enjoy. aku cari the l word soundtrack and dengar satu2 yg mana berkenan and download haha... aku bosan dah x tahu nak buat apa. aku tak minat nak keluar dengan kawan2 aku sbb diorang selalu bahan aku dengan Sya. diorang tau aku ada something dengan dia but aku bukan jenis yg suka orang gelakkan relationship aku. biarlah aku nak jadi gay ke apa. boyfriend diorang aku tak amik kisah pon. Sakit hati kalau kawan dgn budak straight ni. diorang akan bahan benda yg tak tahu. Maybe sebab aku tak cerita and they all just assume aku just main2 dengan Sya. Tapi aku tak suka kene gelak. Aku tak cerita hal aku, korang tak payah nak bukak mulut. Ni nak buat reunion berbuka puasa siap ajak budak lelaki. kalau diorang bangkitkan cerita Sya aku nak cakap apa?? Malas nak come out dekat orang yg tak ada kene mngena dengan aku. Maybe aku buat excuse balik awal. Ntah lah...

No comments:

Post a Comment