Wednesday, September 4, 2013

New semester new hobbies

Next week start minggu kuliah. Pemalasnya lah rasa. Tapi lusa dah dapat jumpa Sya hehe... Excited lah jugak. Aku start work out. tak byk pon dlm sehari bakar 250 - 300 calories dlm masa 4 hari ni. Seluar aku dah longgar bab peha n betis beb haha... sumpah aku tak percaya. Mmg menjadi la nampak gayanya rutin ni. Apa lagi nak cerita eh??.. hmmmmm.. ouh result aku sem lepas 2.7 je. teruk nk mampos. its ok, sem ni aku kene belaja banyak . rajin lagi. and aku ada rancangan nk g melaka birthday Sya october ni. aku x reti bagi hadiah haha.. so mcm ni je lah. hope dia suka haha...

2 comments:

  1. Good luck with your new semester. Jelousnyer dia dapat blajar lagi. Since sekarang I'm waiting to get a job, I'm secretly hoping to go back to school. lame kan?

    ReplyDelete
  2. haha i yg jealous u da nak start hidup bekerjaya. i lagi 2 tahun kene belaja tau tak. lamanya lah. bukan u sambung master ke rad za?

    ReplyDelete